Agencja interaktywna Symetria już od 1998 roku wspiera działania w Internecie polskich i międzynarodowych klientów, a od 4 lat jest członkiem międzynarodowego stowarzyszenia UX Alliance. Drugi kwartał 2013 roku to dla Symetrii przełomowy okres, w którym wraz ze zmianą wizerunku marki w życie wprowadzone zostają nowe usługi.
Doświadczenie i wiedza
Symetria to jedna z najstarszych polskich agencji interaktywnych, której początki sięgają 1998 roku. Przez blisko 15 lat działalności z usług Symetrii korzystali przedstawiciele różnych branż i instytucji. Do grona klientów agencji zaliczają się m. in. Credit Agricole, Orange, Hochland, Payback, Link4, BZ WBK, Philip Morris International, Cyfra+ czy Ministerstwo Rozwoju Regionalnego. Od początku swojej działalności Symetria z powodzeniem rozwinęła również 3 autorskie projekty – Sympatia.pl , Vitalia.pli Trener.pl.
Ponadto, od 2009 roku agencja należy do stowarzyszenia UX Alliance (UXA), zrzeszającego 25 firm specjalizujących się w projektowaniu i badaniach usability m. in. z USA, Francji, Niemiec, Wielkiej Brytanii, Japonii Brazylii czy Danii. Symetria jest jedynym partnerem UXA w Polsce.
Nowe usługi
Obecnie Symetria rozszerza swoją ofertę, włączając do niej nowe, niedostępne do tej pory na polskim rynku usługi.
„Dzięki przynależności do UX Alliance od strony praktycznej poznaliśmy metodykę stosowania „Content Strategy”. Obecnie jesteśmy w trakcie przeprojektowywania obecności online jednego z większych banków. Już wkrótce będziemy mogli pochwalić się efektami” – mówi Szeran Millo, Operations Director w Symetrii.
Symetria wprowadza również nowe usługi, wykorzystujące posiadaną wiedzę oraz doświadczenie badawcze. Symetria User Research pozwala poznać motywację użytkowników i kontekst użycia produktów poza laboratorium, natomiast Symetria User Performance to autorska metodologia łącząca badania na dużych próbach z elementami badań jakościowych. Kolejną nowinką w ofercie są warsztaty prowadzone wspólnie z klientami, które umożliwiają sprawne generowanie i testowanie konceptów, jeszcze przed rozpoczęciem faktycznych prac nad projektowaniem interfejsu.
Nowy wizerunek
Zmianom oferty Symetrii towarzyszy nowa identyfikacja wizualna. W kwietniu 2013 roku światło dzienne ujrzało nowe logo, którego istotnym elementem jest nowy claim marki: „WE MAKE USERS BUY”, zastępujący stosowany dotychczas „poznać i ulepszyć”. Zmiany wprowadzono również w serwisie WWW oraz na blogu agencji.
„W internetowym biznesie najważniejsze jest skłonienie użytkownika do dokonania zakupu. My potrafimy to zrobić i tą wiedzą będziemy dzielić się z naszymi Klientami – podsumowuje zmiany Szeran Millo.
O Symetrii
Grupa Symetria świadczy kompleksowe usługi z obszaru biznesu elektronicznego. Od 1998 roku eksperci Symetrii doradzają i wykonują wdrożenia dla największych polskich firm. Doświadczenie Symetrii budują także własne projekty internetowe (Sympatia.pl, Vitalia.pl i Trener.pl).
www.facebook.com/Symetria.news
O UX Alliance
UX Alliance (UXA) to międzynarodowe stowarzyszenie firm spełniających najwyższe standardy w zakresie przeprowadzania badań usability oraz projektowania zorientowanego na użytkownika. Symetria jest jedynym partnerem UXA w Polsce.
www.uxalliance.com
Link do strony artykułu: https://wm2.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/nowa-odslona-symetrii